Iedereen kent inmiddels de slogan Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper om het kappersvak beter in de verf te zetten.
Graag willen we de beroepen tolken en vertalen ook een beter imago geven. In eerste instantie gaan we dit doen door middel van een publiekscampagne via social mediakanalen. Hierbij willen we een slogan gebruiken, die je zelf ook in je e-mailhandtekening bijvoorbeeld kunt opnemen. En daarvoor hebben we jouw hulp nodig!
Zou jij ook graag willen dat er meer werk jouw kant op komt, doordat bedrijven jou kunnen vinden via de ledenzoeker, zonder tussenkomst van intermediairs?
Klim dan nu in je pen en bedenk een fantastische slogan waarmee we de ambachten tolken en vertalen op de kaart kunnen zetten! Want een slogan verbindt en zorgt voor eenheid in de uitstraling naar buiten toe.
De winnaar kan een keuze maken tussen een dinerbon t.w.v. €150 of €150 korting op het NGTV-lidmaatschap van 2020!
|