Webinar over samenwerking - deel III

Datum: 22 juni
Tijd: 13.30 - 15.00 uur
PE-punten: 1,5


Sommige (grotere) organisaties gunnen opdrachten niet aan zelfstandige ZZP’ers, maar kiezen liever voor een (samenwerkings-)organisatie met meerdere personen. Begrijpelijk, de continuïteit en kwaliteit zijn vaak bij grote organisaties beter geborgd. Om dus grotere klanten binnen te kunnen halen, kunnen vertalers overwegen om samen te gaan werken. Daarom biedt het NGTV je deze webinars over samenwerken aan.

  • 3 webinars van anderhalf uur
  • Zijn los te volgen maar zijn alle drie essentieel om een succesvolle samenwerking op te zetten.
  • Interactief en praktisch

Webinar Samenwerken 1: Start van samenwerken

Op 8 juni.

Webinar Samenwerken 2: Bouw van de samenwerking

Op 15 juni.

Webinar Samenwerken 3: Samenwerken is samen werken

In dit webinar leer je de samenwerking te organiseren, van plan naar uitvoering. Welke rollen moeten er vervuld worden en wie gaat wat wanneer doen en hoe weten we dat het gedaan is. Hierdoor worden de benodigde stappen aantoonbaar gezet en weet iedereen wat hij of zij moet doen (en moet laten). Niet in dikke plannen, maar in praktische to-do-lists die iedereen kent en respecteert. Met een plan voor de samenwerking wordt de ambitie een doel dat behaald gaat worden.

Prijs

NGTV-lid 1 webinar€ 35
Geen lid 1 webinar€ 50


Geef je hieronder snel op! Tot 7 juni kun je je met korting opgeven voor meerdere webinars via het formulier op deze pagina.